PDA

View Full Version : where to go????


bigtasty22
05-02-2009, 07:01 PM
i need some good places to go this seson plz send info

MAC DADDY FREAK NASTY
05-03-2009, 11:10 AM
Always looking myself. Tried the altlamhaw wma in darrein georgia

Medicine Man
05-04-2009, 09:15 AM
i need some good places to go this seson plz send info

It's still a little early for this..:D

clent586
05-04-2009, 02:40 PM
i need some good places to go this seson plz send info

Try Seminole.............I hear there are alot of birds down there?

BigDogDaddy
05-04-2009, 02:58 PM
West....

ADDICTED2HUNTIN
05-04-2009, 04:19 PM
:rofl::rofl: never too early to cyber scout medicine man, u should know this!!!!!

durell
05-04-2009, 11:14 PM
In Georgia? Get in the flyway. What kind of duck hunting do you want? Many local hunters seem to be content to shoot woodies. If you head west you will never see duck hunting the same. You have to be careful. There are many outfitters that will take advantage of you in a minute.

Gaducker
05-04-2009, 11:58 PM
looks like you got a good spot, so says the avatar:D:D

lablover0929
05-05-2009, 08:36 AM
Cyber scouting at it's finest. Doing research is one thing, but wanting folks to send them information is another!!!!

It sounds like you need to stay in GA! You might get your
pride stepped on anywhere outside the comforts of home!

jamie jenkins
05-05-2009, 10:57 PM
there are some good spots on Oconee. Had lots of luck there this year with a wide variety of birds.

chase870
05-05-2009, 11:07 PM
get stinkbait to take you, he knows all the good spots and will mount your birds to boot:rofl::rofl::pop::pop::pop:

Medicine Man
05-06-2009, 12:34 AM
Where is stinkbait? Anyone heard from him?

chase870
05-06-2009, 01:00 AM
:stir::stir:he actually called me the other day and I called him back and havent heard from him since, he must be busy mounting UGA Bulldog56 ducks

Hard Core
05-06-2009, 10:09 AM
:stir::stir:he actually called me the other day and I called him back and havent heard from him since, he must be busy mounting UGA Bulldog56 ducks
Thats a low blow.:rofl:

MustangMAtt30
05-06-2009, 10:36 AM
He is out trying to catch starfish.

ADDICTED2HUNTIN
05-06-2009, 02:27 PM
Ouch charlie that hurt

GSURugger
05-14-2009, 09:18 PM
haha...its not even June yet....

Medicine Man
05-14-2009, 11:06 PM
haha...its not even June yet....

Where have you been?

durell
05-14-2009, 11:55 PM
Were do you hunt medicine man?

dawg2
05-14-2009, 11:57 PM
I have a spot on my lease full of ducks.:D

Medicine Man
05-14-2009, 11:58 PM
Were do you hunt medicine man?

How about buying me dinner first...You move a little quick..

Medicine Man
05-14-2009, 11:59 PM
I have a spot on my lease full of ducks.:D

:pop:

chase870
05-15-2009, 12:07 AM
saw a pair geese with 3 little ones today in the bird garden, guess my fat girlfriend is gonna be happy

durell
05-15-2009, 12:20 AM
Soon as I get my bailout! Are you the one paying my morgage?..... Seriously.....:flag:

How about buying me dinner first...You move a little quick..

Medicine Man
05-15-2009, 12:26 AM
After I seen my check the other day I may be???

GSURugger
05-15-2009, 12:33 AM
Where have you been?

Been gettin that degree man, graduated May 9, and have now joined the ranks of the unemployed:hammers:
hopin one of the 4000 (seems like) jobs i have applied for a little west of here work out.

Medicine Man
05-15-2009, 12:37 AM
I here they are looking for some inters at the capital.:D

GSURugger
05-15-2009, 12:53 AM
haha ... don't think they need a entry level civil engineer at the capitol. on second thought, maybe i could engineer a muzzle for nancy pelosi and crew:bounce:

MustangMAtt30
05-16-2009, 08:51 PM
haha ... don't think they need a entry level civil engineer at the capitol. on second thought, maybe i could engineer a muzzle for nancy pelosi and crew:bounce:

Heck yeah!:cool:

GSURugger for President!!!!!!!:bounce::bounce::bounce:

Did you ever get that little mud motor project you were working on going?

GSURugger
05-17-2009, 09:47 PM
haha...i dont want to be president...supreme court justice maybe:rofl:

and the mud motor..yes..and then i got cocky, played with the governor, and promptly blew the shaft..havent had a chance to fab another yet

turkeys101
06-04-2009, 05:24 PM
tyler we do not need places to go.we have the secret spot and shane found a good spot before.